174 gıda hattı

174 gıda Hattı nedir?

ALO174 Gıda Hattı tüketicinin gıda güvenilirliğini ile ilgili her türlü ihbar ve şikâyette ilgili merciye kolay bir şekilde ulaşabilmesi, iletişimin tek merkezden yönlendirilmesi, tüketiciye en kısa zamanda dönüş yapılabilmesi ve sonucun takibi amacıyla 14 Şubat 2009' da faaliyete geçmiştir.

174 Alo gıda Hattı Nasıl Kullanılır?

Şikayetler Alo 174 hattını arayarak, [email protected] adresine e-posta gönderilerek, Alo174 mobil uygulaması veya web adresi üzerinden canlı destek yoluyla oluşturulur. Alo174 Gıda hattına gıda güvenilirliği ile ilgili her türlü ihbar, şikayet ve bilgi alma başvuruları yapılabilir.

Marketleri nereye şikayet edilir?

Haksız Fiyat Artışı Şikayet Bildirimi Uygulaması, ALO 175 ve Ticaret Bakanlığı şikayet bildirisi gibi birçok alandan şikayet edebilirsiniz.

Işletmeler nereye şikayet edilir?

ALO 174 Gıda Hattı nasıl çalışıyor? İhbar-Şikayette bulunmak istediğiniz; işletme adı ve adresini, şikayetçi olduğunuz ürün bilgilerini paylaşmanız durumunda kayıtlarınız oluşturulmaktadır.

Bir esnafı nereye şikayet edebilirim?

Alo 130 Hattı | T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı

Tarihi geçmiş ürün satmanın cezası nereye şikayet edilir?

Alo 174 Gıda Hattı Gıdaya ilişkin her türlü ihbar ve şikayetlerinizi Türkiye'nin her yerinden 174'ü arayarak çağrı merkezine bildirebilirsiniz.

Market şikayetleri Hangi Bakanlığa yapılır?

Ticaret Bakanlığı'nın işyeri denetimlerinin yanı sıra tüketicilerin de fahiş fiyat artışı gördüklerinde şikâyet etmeleri gerekiyor. Bu konuda hem Ticaret Bakanlığı hem de Hazine ve Maliye Bakanlığı'na şikayette bulunulabiliyor.

Related Post